KATEGORIE PODKATEGORIE
 
 

ADRESA

Davaz.cz

DAVAZ, spol. s r.o.

 

Sídlo a hlavní sklady:

 


Horní Moštěnice
(u Přerova)
Revoluční 27, 751 17
tel.: 581 250 011
tel.: 581 250 015
tel.: 581 250 016 (účtárna)
fax: 581 250 019
prodej@davaz.cz

 

IČ: 43541364
DIČ: CZ43541364

Společnost zapsaná v OR vedeného KS v Ostravě, oddíl C vložka 2087

 

Pobočka:


Ostrava Vítkovice

Lidická 29, 703 00
tel.: 596 615 229
fax: 596 614 177
ostrava@davaz.cz

www.davaz.cz

ISO 9001

 

OTEVŘENO

PO07-16

 

ÚT07-16

 

ST07-16

 

ČT07-16

 

07-16

 

SOZAVŘENO

 

NEZAVŘENO

                        Nonstop linka pro případ průmyslových havárií:

607 856 544

725 956 293

 
Úvodní stránka > FAQ
 
   

FAQ

Objednávky

Jak zjistím stav své objednávky?

Pošlete nám prosím email na prodej@davaz.cz, obratem se s Vámi spojíme buď telefoniky, nebo pošleme krásnou sestavu, kde je vše navýsost zřejmé. 

 

Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano. Při objednání zboží přes e-shop (před odesláním košíku) vyberete způsob převzetí zboží: hotově – osobní odběr. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu dvou dnů a nevystavujete se tak riziku, že produkt, o který máte zájem, bude vyprodaný. 

 

Je možné objednat zboží přímo v obchodě?

Ano, přímo na prodejnách s Vámi sepíšeme objednávku a zboží Vám zašleme. Pokud je zboží skladem, můžete si jej také rovnou odnést.

 

Můžete mi zaslat zboží na základě objednávky mailem, telefonicky, či faxem?

Ano, samozřejmě standardní objednávky přijímáme rozličnými komunikačními kanály (email, fax, telefon, skype). Abychom se oboustranně vyvarovali nesrovnalostí a šumů, je dobré telefonickou objednávku potrvdit např. emailem.

 

 

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Běžná doba expedice v ČR je 24 hodin. O vyřízení objednávky budete informováni prostřednictvím e-mailu. Nebude-li objednávka odeslána, případně bude-li nějaké zboží chybět bez informace o dostupnosti, prosím informujte nás pomocí emailu, či telefonu.